Hívd fel a Microsoft-ot!

Windows XP SP3
Windows XP SP3

Nem viccelek, hívd fel őket! Én gyorsan segítséget kaptam tőlük. A régi Fujitsu Siemens Amilo laptopomon nem indult el a Windows XP semmilyen üzemmódban. Ezért újratelepítettem.
Újratelepítés után jött a meghajtók feltelepítése, majd a Windows Update futtatása következett volna.
A Windows frissítés nem működött, amit elég furcsának találtam, mert teljesen úratelepített Windows XP és Internet Explorer segítségével hibaüzenetet kaptam a böngészőben a cég saját weboldalán.
Ekkor hívtam fel a Microsoft magyar képviseletét. Először szépen bekérték a szoftver gyári számát és az adataimat, majd egy mérnök kollégát kapcsoltak. Neki bemondtam az első diszpécsertől kapott sorszámot, majd a böngészőablakban látható hibakódot.
Erre ő elmondta, hogy a frissítést végző agent hibás az általam telepített verzióban és megadott egy URL címet, ahonnan az külön letölthető és telepíthető volt.
Ezután már simán ment a frissítés és most ismét olyan gyors a laptop, mint újkorában.

Hozzászólás